yey

yyyyyyes!!!
jag van på Elins min syster blogg! hon hade dagensblogg.. o jag kom 1!!! grattis till mig :p
puss elin :)

förlåt för att jag inte bloggat idag men jag måde ingen bra. fast jag gick till skolan.. men efter. jag kolla´på totaly spis vet inte hur det stavas.. sen kollade jag på hemska henrik eller vad han heter han är rolog tycker hjag man elin tycker han är ful jag men ibland .
imorgon är det fredag jag ska jag har lengtat efter det! jipy =)
puss på rumpa nu ska  jag sova puss min fina blogg!!!


den här kläning hade jag idag:

tog den igår för jag tänke visa men glömde!


Kommentarer
Postat av: Lena din kompis i skolan

hej madde" jag huttade din blogg den är fin tycker jag jag gullar den ska vi leka någon dag om du vill ska vi vara hos dig med din gulliga katter eller hos mig

2011-10-08 @ 00:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0