Elin bloggar

Nu bloggar Elin lite här ;å
Bara för att NI INTE KOMMENTERAR! ;)
nej men, alla vet att det är mkt roligare att blogga om man får kommentarer ju?Så kom igen...
om du ger henne en kommentar- hon ger en tillbaka då har du tjänat en läsare och samtidigt gjort en person glad! :D
SÅ KOMMENTERAAA! vet att madde inte kanske äger på att blogga (inget taskigt menat nu madde... :* ) jag trodde ni skulle älska hennes blogg? gulligt att läsa en 8-årings blogg/liv..? jag älskar att läsa hennes.. (även fast hon inte bloggat så mkt,Än) ¨(snälla, ni skulle göra henne jätte glad!)
Puss Puss da.. :)
(bara så ni vet kommer jag kanske göra ett inlägg en gång i veckan Här, nu i början bara ! :D )
Jaja, nu drar jag och madde ut på fiket :)
PUSS

//Elin (madeleines syster)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0