Elin bloggar ♥ (madeleines syster)

Tja, Elin här ..syrran ni vet 8)
Madde verkar tycka det är mkt roligare att blogga nu när folk läser!
Okej jag vet att detta är maddes blogg så jag ska inte babla om mitt liv...utan hennes!
okej jag ska berätta om maddes dag..

hon gick upp kvart i 7 (en kvart tidigare en vanligt) för hon ville blogga,♥
låter inte skit gulligt?!♥ hon gick upp tidigare för att blogga.. NAW! ^^
sen åt hon frukost (eller vi åt frukost) vid tv..
madde kollade på hannah montana (eller vi x))
OCH NEJ, ni får tycka att jag ,som är snart 12 år är lite för gammal för det.. men då har ni fel! Ska man sluta att kolla på det bara för att man blivit för gammal? man kan väl kolla på det sålänge man inte tycker det är töntigt.. och det tycker inte jag eller hon..♥
klädde på sig oh ja, ni vet de dära.. ;)
sen gick vi till skolan .. o, då hade typ madde svenska eller nått ;p
Haha, jag vet inte riktigt men ja! det var morgonen ♥

jusst nu sitter madde vid tv och jag hör hennes roliga ljud! ;)
MEN NU ÄR INLÄGGEt väldigt långt så bye bye

// Elin, Madeleines syster ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0