Elin gästbloggar- tidinställt inlägg!

Tidinställt inlägg!

HALLOOU! ELIN HÄÄRRR ^^
syrran ^^
Jag tänkte berätta lite för er om Madeleine och mig! xD
så ni lär känna oss bättre Madde bättre!
Namn: Elin & Madeleine
Ålder: 12(i år) och madde 8!
Bor: vi bor tillsammans med mamma, pappa, 2 katter, 2 marsvin! :D
gillar att göra: Elin gillar att, sjunga ,spela piano vänner och familjen! Madde gillar:djur,att rita, Msp(moviestarplanet.se) , familjen, tv! :D
Vad ska vi bli när vi blir stora: Madeleine: ''Jag vill bli kattuppfördare'' :D Elin säger:'' Jag vet inte, bloggerska?;)''
Favoriter: Färg: rosa, turkos, limegrön (Båda)
mat: Elin:Paappas mat och kebab! Madeleine: Kebab!

Nu är vi i kalmar och hälsar på våran släkt! vi kommer hem på söndag vid typ 8?????:)
ni får ha det så bra!


Ha det bäst! )
// Elin, madeleines stora syster!Enflickaah.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0